середу, 25 березня 2015 р.

Навчально-розвивальне заняття на ГПД



Навчально – розвивальне заняття
Мета:   -      формувати навички свідомого та виразного читання, робити аналіз прочитаного, створювати цікаву  розповідь.
  • розвивати творчі здібності – пізнавальну активність; наочно – образне мислення; увагу (довільну, стійку, об’ємну); творчу уяву; логічну пам'ять; зв’язне мовлення.  
  • виховувати дбайливе ставлення до тварин; інтерес та зацікавленість до навчання.
Форми організації – індивідуальна, групова, колективна.

пʼятницю, 20 березня 2015 р.

Словесні ігри для учнів в ГПД



Словесні  ІГРИ  для учнів  в  умовах  ГПД
Гра має важливе значення в житті дитини, має те саме значення, яке в дорослого має діяльність, робота, служба. Яка дитина в грі, така з великих поглядів вона буде в роботі, коли виросте.
А. С. Макаренко
Сучасні першокласники – це діти шестирічного віку. Для них ігрова діяльність є близькою і зрозумілою. Під час гри діти вільніше, ніж під час будь-якої іншої діяльності. Вони ставлять цілі, реалізовують їх, аналізують результати. Впровадження ігрової діяльності в умовах ГПД просто необхідне, ії використання дає змогу успішно формувати і закріплювати позитивне ставлення дитини до навчальної праці.
 Гра є одним із засобів розумового виховання. У ній дитина відображає навколишню дійсність, виявляє свої знання, ділиться ними з товаришами.
Гра – це «чарівна паличка», за допомогою якої можна навчити дитину читати, писати, мислити, винаходити, доводити. Важливо, щоб гра захоплювала і була доступною.
Шестирічним першокласникам  властиві велика допитливість, спостережливість, інтерес до всього нового, незвичайного. Самому відгадати загадку, придумати розповідь або його продовження, узагальнити предмети за будь-якими ознаками. І це далеко не повний перелік цікавих розумових завдань, що виконуються  дітьми цього віку.
Вирішальне значення в розумовій діяльності набуває прагнення отримати нові знання. Для дітей набагато цікавіше направляти свої зусилля на вирішення цікавою головоломки, ніж грати і вигравати без вигадки і зусилля.
Хотілося б зупинитися на словесних іграх.
Словесні ігри якраз і мають на меті - розвивати, формувати мислення дітей у доступній, цікавій формі. Велику увагу у грі слід приділяти розвитку вміння дітей узагальнювати, порівнювати, протиставляти.
В словесних іграх діти вчаться описувати предмети, відгадувати за описом, за ознаками схожості та відмінності, вчаться мислити про речі, яких вони в  даний час не бачуть. Основні вимоги всіх видів ігор з розвитку мовлення: діти повинні чути звернену до них мову і повинні говорити самі.
Умовно словесні ігри розділені на чотири групи. У кожній з груп визначені розумові завдання. Ігри розташовані за ступенем складності ігрових завдань. Наприклад, ігри на порівняння предметів пропонуються раніше, ніж ігри на класифікайію та узагальнення.
Дітям пропонується більша самостійність не тільки у виборі самої гри, але і в творчому вирішенні її ігрових завдань.

середу, 18 березня 2015 р.

Гра - подорож "У пошуках чотирьох сестер"



(виховний захід у ГПД 1-4 класів)
Мета: Узагальнити знання дітей про пори року, про сезонні явища певної пори року (узимку — холодно, морозно, іде сніг, з'являється крига; навесні — пригріває сонце, тане сніг, з'являється листя на деревах, прилітають птахи; улітку — жарко, активне життя комах, дозрівають фрукти і овочі; восени — жовтіє та опадає листя, часто ідуть дощі, у лісі з'являються гриби); розвивати вміння спостерігати, логічно мислити, розвивати пізнавальні процеси, пам'ять, зорову та слухову увагу, дрібну моторику; сприяти активізації зорових функцій: сприймання, простежування, орієнтація на площині, кольоросприймання, формувати комунікативну компетентність учнів; виховувати любов до природи, бажання словами змальовувати красу навколишнього світу

1.    Організація класу. Повідомлення теми  виховного заходу.

вівторок, 17 березня 2015 р.

Вступне слово

Добрий день! Я рада Вас вітати у моєму блозі! В цьому блозі я буду виставляти розробки своїх виховних заходів. Буду ділитися своїм досвідом з виховної роботи в ГПД.